петък, 28 септември 2012 г.

Как да подредя живота си?

ЦЕЛИЯТ НИ ЖИВОТ Е 
РАЗГОВОР С БОГА !
                         Тодор Миков







РАЗГОВОР С БОГА
/ Единадесети разговор /

Как да подредя живота си?

-Добре ли си? - попита ме Той и седна загрижен /за моето необяснимо състояние/ на дивана до мен. В очите Му се четяха въпросите ми, които Той знаеше предварително. Аз не се чувствах добре и не можех да събера мислите в главата си. Той искрено ми съчувстваше, а сърцето ми плачеше и мислите ми бяха като птици разпилени ... Душата ми стенеше от болка и не се чувствах на себе си . Сълзите опарваха лицето ми и се стичаха върху скута ми ... Никога през живота си не бях изпадал в такова безнадеждно състояние ... Той ме прегърна и се наревах до насита. 
- Поплачи си, сине, на воля! Така ще ти олекне! - притисна ме още по силно до себе си Той. Чувствах се в безнадеждно състояние и несъзнателно усещах божествената Му и мека топлина, с която Той ме обгръщаше. Аз /не знам защо/ не изпитвах срам и се държах като дете в прегръдките Му. Главата ми бучеше от мъката, която ми причиняваше неудържимата болка в сърцето и в душата ми ...
-Чувствам се в безизходица, Господи и не зная, как да подредя живота си? Какъв е смисълът на живота ми, ако той е лишен от съдържание?
-Няма живот без съдържание, момчето ми! - погали ме Той по главата - Това, което Аз Съм Създал - Има Дълбок Смисъл и Съдържание! Запомни го това! Ти сам казваше, че: Нищо, случайно не става на този Свят и това е така! Ти не трябва да се огъваш пред изпитанията на живота, защото те си имат своето предназначение и смисъл. Как, иначе ще се научиш да преодоляваш ударите на Съдбата и изпитанията на живота, които ти се изпречват на пътя? Не разбираш ли, че материалния ти живот е вечна борба за оцеляване на материалното ти тяло, тук на земята и трамплин за духовното ти израстване към съвършенство? Всичко около теб и извън теб, е неразривно свързано, като едно цяло, заедно със Вселената и с Мен! Всяка Частица от Структурата на това Цяло, си има своето Предназначение и Цел! Забрави ли, че от дисхармонията се движиш към хармонията, а този път е труден и трънлив. Забрави ли, че това е пътя на твоята еволюция към съвършения свят, към които - твоята Душа се е устремила? Защо още живееш с илюзията на материалния живот, като пред теб е бъдещето за още по съдържателен и смислен живот в сферата на твоето духовно изграждане и развитие? Ако ти държиш на материалния свят, то ти пресъздаваш, на ново и на ново стария свят. Тогава каква промяна очакваш в името на бъдещето за по съвършенен и духовен живот?
-Наистина! - започнах да се съвземам аз и изтрих сълзите от лицето си. Той знаеше, абсолютно всичко за състоянието ми в което бях изпаднал и моето обяснение беше излишно. 
-Знам, че ти е мъчно, но твоята мъка е егоистична, която обслужва само теб и по този начин ти действаш негативно с отрицателните си вибрации в енергийно поле на хората, който те обичат, макар и от разстояние. Как мислиш - дали те се чувстват добре?
-?!?! - изненадах се аз, защото бях от сигурен, по сигурен, че: ТОЙ БЕШЕ ПРАВ! /Как не се сетих? - започнах да се упреквам аз/.
-Прав ли Съм? - попита ме Той.
-Да! - признах си аз и чувствах /някакво необяснимо/ неудобство ...
-Хайде! Не се задълбочавай! - окуражи ме Той и ме потупа по рамото!
-Това беше момент на слабост и отчаяние ...
-Обяснимо е! Нормално е! - прекъсна ме той и се усмихна дружелюбно - ТВОЯТА РЕАКЦИЯ Е НОРМАЛНА и няма защо да се само упрекваш. - Колкото до парите - те се печелят и се губят! Аз няма да ти дам пари, защото те са твоя /материален/ проблем, който ти сам ще си го решаваш! За това съм ти Дал Свободата - да мислиш и да взимаш решения! Ти знаеш пътя към парите и само от теб зависи как ще се сдобиеш с тях! Щом вие /хората/ сте ги измислили, като средство за обмен на стоки, сами ще си оправяте проблемите! Аз мога само да ви помагам /ако го искате от мен/ как да ги управлявате в името на вашето щастие, любов и благоденствие. Аз Съм до тук! А от тук нататък, на ход сте вие! Ясен ли съм, сине? - за първи път сбърчи вежди Той.
-Да! - отговорих му механично аз и усетих чувство на виновност.
-Реакцията и чувствата ти са нормални! Усмихни се на живота и продължавай напред! Лека нощ! - и Той изчезна заедно със Светлината.
-Лека нощ! - отговорих му аз и излизайки от медитацията се замислих за много неща: Всичко, което ние мислим, казваме, споделяме, искаме, желаем, мечтаем и т.н. Е ЕДНА СВОЕОБРАЗНА МОЛИТВА КЪМ БОГА, КОЯТО НИЕ ПРОСТО НЕ ОСЪЗНАВАМЕ! "Бог призовава всичко в молитва!"/Ниил Доналд Уолш/ и продължава: "Всички ние сме творчески същества, направени по образ и подобие на Бога. Тъй като Бог е създател, така и ние сме създатели. Бог ни е дал инструменти за създаване, и те са три: мисъл, слово и дело". "Това е ключът. Това е истинското откровение. Няма време, когато не създавате. Няма време, когато не се молите". Ако "молитва" е съобщението, което изпращате към Бога, това послание /тази молитва/ ще бъде изпратена обратно към вас, както вие сте я изпратили на Бог /без никакви промени/. Така че спрете изпращането на лоши неща в молитвите си към Бога и се отървете от негативните си мисли. Не случайно, аз не отправих негативните си въпроси към Него, защото отлично знаех, че ТОЙ ЗНАЕ ПРЕДВАРИТЕЛНО ВСИЧКО ЗА МЕН! Не прави неща, който ти не би желал да ти ги направят - същото се отнася и за общуването ни с Бог! Той /също като нас/ желае да чува само хубави неща, на които ще ни отговори с любов и загриженост, защото Той ни обича - обичайте Го и вие! Не се ли сещате - ЦЕЛИЯТ НИ ЖИВОТ Е РАЗГОВОР С БОГА? Лека нощ!

                                                                               Тодор Миков


                                                                                                                               

Няма коментари:

Публикуване на коментар